PARKER Siłownik P1S śr. 10 mm
- Producent: PARKER
-
Czas realizacji: Na zapytanie
• Mini-siłowniki wg ISO 6432
• Nierdzewne, średnice 10 do 25 mm
• Nierdzewne, średnice 10 do 25 mm
Serię siłowników P1S ze stali nierdzewnej skonstruowano
specjalnie do pracy w trudnych środowiskach.
Higieniczna konstrukcja, zewnętrzne uszczelki z kauczuku
fluorowego oraz fabryczne smarowanie smarem
dopuszczonym do kontaktu z żywnością (atest USDA-H1)
szczególnie predestynują siłowniki tej serii do zastosowań
w przemyśle spożywczym.
Wszystkie siłowniki mają tłoki magnetyczne umożliwiające
zbliżeniowe wykrywanie położenia tłoka. Wymiary
montażowe według normy ISO 6432 ułatwiają instalowanie
siłowników i gwarantują fizyczną zamienność na całym
świecie.
• Mini-siłowniki wg ISO 6432
• Nierdzewne, średnice 10 do 25 mm
• Standardowo z tłokiem magnetycznym
• Dwustronnego i jednostronnego działania
• Zderzaki amortyzujące zwiększające trwałość
• Dostępne w wersji z regulowaną amortyzacją
specjalnie do pracy w trudnych środowiskach.
Higieniczna konstrukcja, zewnętrzne uszczelki z kauczuku
fluorowego oraz fabryczne smarowanie smarem
dopuszczonym do kontaktu z żywnością (atest USDA-H1)
szczególnie predestynują siłowniki tej serii do zastosowań
w przemyśle spożywczym.
Wszystkie siłowniki mają tłoki magnetyczne umożliwiające
zbliżeniowe wykrywanie położenia tłoka. Wymiary
montażowe według normy ISO 6432 ułatwiają instalowanie
siłowników i gwarantują fizyczną zamienność na całym
świecie.
• Mini-siłowniki wg ISO 6432
• Nierdzewne, średnice 10 do 25 mm
• Standardowo z tłokiem magnetycznym
• Dwustronnego i jednostronnego działania
• Zderzaki amortyzujące zwiększające trwałość
• Dostępne w wersji z regulowaną amortyzacją
Dane eksploatacyjne
Ciśnienie robocze: maksimum 10 barów
Zakres temperatur: -20°C do +80ºC Ø10-25mm
Nasmarowane fabrycznie, w normalnych warunkach
dodatkowe smarowanie nie jest konieczne.
Po zastosowaniu smarowania dodatkowego należy
je kontynuować.
Ciśnienie robocze: maksimum 10 barów
Zakres temperatur: -20°C do +80ºC Ø10-25mm
Nasmarowane fabrycznie, w normalnych warunkach
dodatkowe smarowanie nie jest konieczne.
Po zastosowaniu smarowania dodatkowego należy
je kontynuować.