Silnik hamowany o mocy 200 W, wał z klinem

  • Producent: PARKER
  • Czas realizacji: Na zapytanie
Silniki hamowane z wałem z klinem, seria P1V-S020AD, 200 W - (G1/8)
Silniki hamowane z wałem z klinem, seria P1V-S020AD, 200 W - (G1/8)

Silniki hamowane
Silniki tego typu posiadają wbudowany tarczowy hamulec
sprężynowy, zwalniany przy minimalnym ciśnieniu powietrza
wynoszącym 5 barów. W przypadku braku ciśnienia hamulec hamuje
silnik.
Dzięki zastosowanym technologiom i swoim wymiarom gabarytowym
silniki pneumatyczne z wbudowanym hamulcem biegowym i
postojowym są szczególnie przydatne do zastosowań wymagających
dokładnego, powtarzalnego pozycjonowania.
Silnik można też zahamować w określonym położeniu, a czas
hamowania wirującej masy można znacznie skrócić. Innym typowym
zastosowaniem silników z hamowaniem jest sytuacja, kiedy wał
wyjściowy trzeba przytrzymać w jednym położeniu, podczas gdy silnik
zatrzymuje się generując w tym czasie moment obrotowy.
Hamulec może wytrzymać ponad 1500 zadziałań na godzinę przy
maksymalnym momencie hamującym.
Uwaga!
Silniki hamowane należy zasilać wyłącznie powietrzem
niesmarowanym, w przeciwnym razie istnieje groźba przedostania
się oleju z powietrza zasilającego do układu hamulcowego
i w konsekwencji pogorszenia lub całkowitego zaniku efektu
hamowania.
Wartość maksymalnego dopuszczalnego momentu obrotowego
przyłożonego do silnika, a pochodzącego od obciążenia należy
sprawdzić w katalogu technicznym.

Silniki P1V-S to seria silników pneumatycznych ze
wszystkimi elementami zewnętrznymi wykonanymi
ze stali nierdzewnej – można je zatem stosować
w urządzeniach mających styczność z produktami
żywnościowymi oraz wszędzie tam, gdzie występuje
ryzyko wystąpienia korozji.

• Przeznaczone do pracy w uciążliwych i trudnych
  warunkach
• Standardowo nie wymagają smarowania przy pracy
  przerywanej

Dane eksploatacyjne

Ciśnienie robocze: maksimum 7 barów (6 barów w obszarach
zagrożonych wybuchem)
Temperatura pracy: -30° do + 100°C (-20° do + 40°C w obszarach
zagrożonych wybuchem)
Medium: Sprężone powietrze, klasa jakości 3.4.3. według ISO 8573-1
(praca bez smarowania) i 3.-.5 (praca ze smarowaniem)
Uwaga: Wszystkie dane techniczne podano dla ciśnienia roboczego
6 barów na przyłączu wlotowym.